Zimbra gir deg effektiv felleslagring og delegering av epost, enkel oppdatering på prosjekter der man arbeider flere sammen, som gir involverte full oversikt over korrespondanse som har foregått på felles prosjekter.

Zimbra gjør effektiv deling, oppdatering og synkronisering av epost, kalendre, dokumenter, dokumentasjon, oppgavelister og kontakter på en bedre måte enn det du har sett tidligere.

Zimbra, har et glimrende grensesnitt på alle moderne plattformer og vi mener at Zimbra er et bedre alternativ for de som ønsker et verktøy for godt samarbeide, enn Microsofts Office 365!

I Zimbra kan du opprette epostmapper, dokumenter, adressebøker, oppgavelister (to-do-lists) og kalendere, dele med en gruppe eller enkeltpersoner, full synkronisering, online, offline eller mobiltelefon. Alltid tilgjengelig og fra alle steder og enheter!

Del dine filer og dokumenter med hvem du vil, eller bare ha tilgang til filene uansett hvor du befinner deg. Opprett og del epostmapper, kalendre, oppgavelister, datafiler og adressebøker for prosjekter. Full synkronisering, online, offline, mobiltelefon, PC, Mac eller nettbrett.

Samarbeid enklere og bedre

Zimbra er en gruppevare og samarbeidsverktøy som fungerer om du bruker PC, Mac, Linux, nettbrett eller mobiltelefon. Zimbra effektiviserer din kommunikasjon og utveksling av informasjon med andre. Og du sparer penger. Glem programvare, backup, lisenser og oppdatering. Dette tar vi ansvaret for 😉

Zimbra har et glimrende web-grensesnitt for PC, Mac, mobiltelefoner, iPhone, Android, Windows, Linux m.fl.

Zimbra har et glimrende grensesnitt for små skjermer, med topp touch-grensesnitt!  Løsningen lar deg bruke Outlook eller Apple Mail/Calendar hvor du kan synkronisere mot kalender og adressebok. Zimbra har støtte for de fleste åpne standarder som iCal og calDAV og Active-Sync.

1 år med Zimbra gjør meg sikker på at jeg har funnet et smartere og mer effektiv alternativ til de fleste andre gruppevareløsninger i markedet

Kontakt oss hvis du ønsker demokonto eller mer informasjon