SLA, tjenesteavtale

SLA gir oppetidsgaranti og trygghet for at nettstedet alltid er oppgradert og sikret.

SLA gir trygghet om du har en driftskritisk nettløsning.

Service-level agreement er en avtale som regulerer ansvar og respons ved drift og feilretting. SLA er egnet for driftskritiske tjenester. Avtalen tegnes spesielt og omhandler som regel oppetid, responstid, oppgraderinger, sikkerhet og overvåking.

En avtale om tjenestekvalitet (SLA) «Service Level Agreement» er en avtale som beskriver standarder og prosedyrer for Sircon Norge AS støtteservice og responstid.

Eller som Wikipedia definerer det:

Sla er en forpliktelse mellom en tjenesteleverandør og en klient. Spesielle aspekter ved tjenesten – kvalitet, tilgjengelighet, ansvar – er avtalt mellom tjenesteleverandøren og tjenestebrukeren

wikipedia, Service-level agreement.

Sircon Norge As, drifter, sikrer, utvikler, tilpasser og supporterer din server eller ditt nettsted. Svakheter finnes i alle data-systemer, men tegner en SLA avtale med oss vil vi holde løsningen oppdatert, hjelpe deg med å rette feil som oppstår, tette sikkerhetshull og avvise tilgangen for de med skumle hensikter.

SLA (Service Level Agreement) eller avtale om tjenestekvalitet på norsk, definerer kvalitetsparametere for Sircon Norges produkter og støttetjenester.

Dette får du med en service-level agreement hos Sircon:

  • Oppetidsgaranti
  • Garantert responstid
  • Alltid oppgradert
  • Alltid overvåket
  • Fra kr. 375,-/mnd.
  • VPS SLA kr. 450,-/mnd.

Ta kontakt hvis du ønsker en slik avtale med oss.

Alle priser er eks. mva. om ikke annet er oppgitt.

Sircon Norge AS

Sircon drifter alle sine tjenester på 100% fornybar energi, har du en nettløsning hos oss, vil du da ta del i å bekjempe forurensningen datasenter står for på verdensbasis.
Les mer om hva dette utgjør : Sjekk om du har en miljøvennlig nettbutikk, eller nettløsning.

For å overføre, eller kjøpe domene kan du besøke: Domene

Har du allerede et domene, men ønsker å driftes av oss? Bestill webhotell til ditt domene