SLA

SLA er en avtale som regulerer ansvar og respons ved drift og feilretting, egnet for driftskritiske profesjonelle tjenester, og kan omhandle drift, sikkerhet, oppgradering og support.

Har du et profesjonelt nettsted?

En SLA, er en driftsavtale der vi oppgraderer, sikrer, garanterer og supporterer dine tjenester hos oss.

En avtale om tjenestekvalitet (SLA) Service Level Agreement er en avtale som definerer kvalitetsparametere for Sircon Norges produkter og støttetjenester. SLA-avtalen beskriver standarder og prosedyrer for Sircon Norges støtteservice og responstid.

Sircon Norge As, drifter, sikrer, utvikler, tilpasser og supporterer ditt nettsted basert på WordPress CMS. WordPress CMS er en OpenSource CMS løsning som gir deg betydelige besparelser om du utvikler på denne plattformen.

SLA (Service Level Agreement) eller avtale om tjenestekvalitet på norsk, definerer kvalitetsparametere for Sircon Norges produkter og støttetjenester. Standard SLA kan du laste ned fra linken under.

Svakheter finnes i alle data-systemer, men vi vet derimot at om du tegner en driftsavtale med oss vil vi holde løsningen oppdatert, hjelpe deg med å rette feil som oppstår, tette sikkerhetshull og avvise tilgangen for de med skumle hensikter.

Oppsummering WordPress SLA:

  • Oppgraderinger
  • Sikkerhet
  • Support
  • Brukerstøtte
  • Kr. 375,-/mnd
  • Last ned: SLA-standard

Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud