SLA, tjenesteavtale

SLA gir oppetidsgaranti og trygghet for at nettstedet alltid er oppgradert og sikret.

SLA gir trygghet om du har en driftskritisk nettløsning.

SLA er en avtale som regulerer ansvar og respons ved drift og feilretting. SLA er egnet for driftskritiske tjenester. Avtalen tegnes spesielt og omhandler som regel oppetid, responstid, oppgraderinger, sikkerhet og overvåking.

En avtale om tjenestekvalitet (SLA) «Service Level Agreement» er en avtale som beskriver standarder og prosedyrer for Sircon Norge AS støtteservice og responstid.

Sircon Norge As, drifter, sikrer, utvikler, tilpasser og supporterer din server eller ditt nettsted. Svakheter finnes i alle data-systemer, men tegner en SLA avtale med oss vil vi holde løsningen oppdatert, hjelpe deg med å rette feil som oppstår, tette sikkerhetshull og avvise tilgangen for de med skumle hensikter.

SLA (Service Level Agreement) eller avtale om tjenestekvalitet på norsk, definerer kvalitetsparametere for Sircon Norges produkter og støttetjenester.

Dette får du i Sircon SLA:

  • Oppetidsgaranti
  • Garantert responstid
  • Alltid oppgradert
  • Alltid overvåket
  • Fra kr. 375,-/mnd

Ta kontakt hvis du ønsker en slik avtale med oss.