Webmarkedsføring

Dine nettsider er din eneste eiendom på nettet !

The following is an excerpt. Egne nettsider eller blogg på ditt eget domene er viktig, og godt anvendt mye bedre markedsføring enn bare å benytte Facebook eller Google! Vi får høre at enkelte bedrifter velger å legge mesteparten av webmarkedsføringen i Facebook, Google eller i andre sosiale medier sine hender, en risiko du kanskje ikke er villig ...
Les mer

Tips til web-markedsføreren

The following is an excerpt. Vi ser hvor avgjørende internett er blitt for markedsføringen av alle produkter og tjenester idag. Gamle kanaler blir mindre effektive, og det er derfor viktigere enn noen gang å bruke de muligheter internettmediet gir deg i markedsføringen av dine produkter og tjenester. Nettmarkedsføring Fremover vil du som ...
Les mer

Finn ut hva som skrives om ditt firma eller ditt varemerke

The following is an excerpt. Det er mye du får vite med et vanlig Google-søk. Det er derimot lite sannsynlig at det som skrives om deg vil være å finne høyt på søketreff hos Google. Bloggsøk En del av innholdet finnes bare på blogger, der mange har lav PageRank, og de vil sjelden vises på de første sidene vanlig ved søk hos Google. Ønsker du ...
Les mer

Sjekkliste for webmarkedsføreren

The following is an excerpt. Sjekkliste for markedsføring på internett: Skaff deg et godt domenenavn Hold deg til nøkkelordstrategien Optimaliser dine nettsider Relevant innhold og god struktur Opprett en blogg, og skriv relevant Spre det «Glade budskap» og delta i sosiale medier. Få besøkende til å bli kunder ( tydelig «call to ...
Les mer

Suverene digitale medier

The following is an excerpt. Markedsføring i digitale medier er suverent på nesten alle områder som markedsførerne bryr seg om. Markedsføring i digitale medier er så suverent at de kommer til å utkonkurrere mengder av tradisjonelle media som Aviser, DM, TV og Radio som markedsføringskanal, ihvertfall hvis disse mediene ikke velger å gå online og ...
Les mer

Integrering av sosiale medier

The following is an excerpt. Sosiale media er web-bransjens største suksess og vokser fremdeles i stor fart. Over halvparten av Norges befolkning er nå på Facebook, mange på Twitter, instagram og mange som blogger, eller leser blogger (followers). Når du twittrer, legger ut video på YouTube, kommenterer på Facebook, kommenterer en Blogg eller deltar ...
Les mer

Google Alerts

The following is an excerpt. Et enkelt og nyttig verktøy for webmarkedsføreren som ønsker å holde seg oppdatert. Google Alerts gir deg epostvarsler når det skrives noe om deg eller et tema du vil overvåke på webben. Google Alerts er etter vår mening et fantastisk og effektiv verktøy for å finne ut hvordan ditt navn eller merke omtales på webben. ...
Les mer

Den enkleste webstrategi og den letteste å implementere!

The following is an excerpt. Skal man trekke ut essensen av hva enhver webstrategi handler om, er det strategimålene. Disse to er våre beste tips til tydelige mål det er lett å strekke seg etter: Vår oppføring skal være nær toppen i søkemotorer og i særdeleshet Google, vi skal altså komme høyere opp på søketreff hos Google. Dette gir ...
Les mer

Annonsekampanjens siste dager er talte

The following is an excerpt. Den tradisjonelle annonsekampanjens siste dager er talte! Vi har i de siste årene opplevd en eksplosiv vekst i bruk av annonser i digitale medier. Mange av de bedriftene som har satset på digitale medier, vet akkurat hva de har fått igjen for pengene… -mange er skuffet… Man erfarer også at det er stor forskjell ...
Les mer

Huskeliste, nye hjemmesider

The following is an excerpt. Huskeliste for deg som skal igang med å planlegge nye hjemmesider Vit hva du vil med hjemmesidene Sircon Norge as er blant de rimeligste, og med markedets mest effektive tekniske løsninger om du ønsker nye og driftssikre hjemmesider. Skal vi hjelpe deg å treffe blink er det en fordel å sikte! Klarer du å ha for øyet hva ...
Les mer