Zimbra gjør prosjektsamarbeidet mer oversiktlig og enklere

Etter 1 år med Zimbra mener jeg å ha funnet et smartere og billigere alternativ til de fleste andre gruppevareløsninger i markedet

  • Effektiv felleslagring og deling av epost
  • Enkel oppdatering på prosjektdokumentasjon der man arbeider flere på samme dokumentasjon
  • Full oversikt over korrespondanse som har foregått på felles prosjekter
  • Effektiv deling, oppdatering og synkronisering av mail, kalendere, dokumenter, dokumentasjon, og kontakter
  • Med Zimbra leveres en gratis offline-klient, slik at du kan arbeide videre selv om du er uten nett.
  • Backup, spam og virus beskyttelse.
  • Ubegrenset antall epost-alias.
  • Grupper og distribusjonslister.
  • Fri epost og telefonsupport
  • PRIS FRA KUN 69,-

Samarbeid enklere og bedre

Zimbra er en gruppevare og samarbeidsverktøy som fungerer om du bruker PC, Mac, Linux eller mobiltelefon/PDA. Zimbra effektiviserer din kommunikasjon og utveksling av informasjon med andre. Og du sparer penger. Glem programvare, lisenser og oppdatering. Det tar vi oss av.

Glimrende grensesnitt for små skjermer

Zimbra har et glimrende grensesnitt for små skjermer, men med topp funksjonalitet og synkronisering av kontakter og kalender. Løsningen lar deg bruke Outlook eller Apple Mail, synkronisere mot kalender og adressebok. Støtte for pushmail og Active-Sync.