I Sircon Norge tenker vi annerledes og tilbyr gratis mail- og telefonsupport alle virkedager. Vi har svært dyktige medarbeidere som hjelper deg å forstå hvordan systemene virker og til å løse de tekniske problemene som eventuelt skulle oppstå. Kunder som betaler for det og har ekstra driftskritiske tjenester hos oss har også tilgang til døgnbemannet vakttelefon.
Flere av våre medarbeidere jobber også på kveldstid. Da vil det, i noen tilfeller, være mulig å få svar på spørsmål lagt inn i gjennom kundesidene samme kveld. Vi tar vare på serverene våre. Vi tillater kun en begrenset mengde kunder på hver server og overvåker dem kontinuerlig, også om natten. Vi flytter eventuelt ressurskrevende kunder over på andre eller egne servere. På den måten oppnår vi svært god stabilitet og oppetid.
Linjeleie er langt billigere i USA, og ingen norske linjeleverandører kan konkurrere med prisene i USA. Norske priser vil derfor i uoverskuelig fremtid være noe høyere.
Problemet med å ha serveren f.eks. i USA er at man får opp mot 0,4 sekunders større forsinkelse på hver forespørsel. Dette har mye å si om du har mye grafikk eller en avansert side. Sircon Norge AS sine servere er plassert i et moderne serverrom lokalisert midt i Norge med gigabit fiber-aksess. Datasenteret er dagbemannet, og vi har utstyr for fysisk reboot 24 timer i døgnet. Fasiliteten er sikret og overvåket 24 timer i døgnet via varslingssystemer og alarm.
Når du skal velge leverandør av webhotell, er det viktig å se på mer enn bare prisen. Skal du satse seriøst og få mest mulig glede av tjenesten, må også kundesupport, oppetid, linjekapasitet og fysisk plassering av serverene tas med i vurderingen.
Velkommen som kunde hos Sircon Norge as.