Bruk «Min Side» og vår supportside for effektiv og fri hjelp 24/7/365

Alle Sircons tjenester overvåkes kontinuerlig og alle alvorlige feil meldes til vakthavende tekniker umiddelbart. Feilretting av kritiske feil påbegynnes deretter. Andre spørsmål og problemer som faktura, epost, tilganger eller tjenester som er utenfor vakthavende teknikers ansvar har vi valgt å gi deg selv eller samarbeidspartnere anledning til å finne ut av gjennom våre nye kundesider (Min Side) og våre supportsider.

Min Side

«Min Side» har blitt meget godt mottatt av mange. På «Min Side» har alle kunder full kontroll på tjenestene de har hos oss. På «Min Side» kan man bestille, avbestille, oppgradere, sjekke betaling/faktura, men også legge inn betaling og sette opp autotrekk for å slippe å bruke nettbank/KID ved fornyelse av tjenestene. I tillegg har man muligheter til sette nye passord, opprette epostkontoer, logge inn på kontrollpanelet m.m.

Man kan også gi andre tilgang til deler av systemet, f.eks. gi regnskapsfører tilgang til balanse, varsling om faktura, mottak av faktura, tilgang til eldre fakturaer m.m.

Du kan delegere tilgang til deler av «Min Side», samt sette opp varsler den aktuelle brukeren skal få.

Kunder kan også gi tredjepart tilgang til endring av DNS eller andre innstillinger for sine domener.

Om du trenger hjelp til å endre DNS kan du gi tredjepart begrenset tilgang.

Vit gjerne hva du gjør, ingenting er viktigere enn et sterkt passord, men man kan også koble «Min Side» til sin Facebook eller til sin Google konto for å gjøre innlogging enklere.

«Min Side» finner du her: https://sircon.no/minside/

Supportsiden

På supportsiden er det enkle forklaringer å finne på flere vanlige spørsmål, skriv bare spørsmålet ditt, og vi vil prøve å finne et relevant svar til deg. Her finner du også svar hvis du har spørsmål til hvordan du bruker «Min Side» hos oss.

Eksempel på søk og svar på supportsiden

Supportsiden finner du her: https://sircon.no/support/

Har man driftskritiske løsninger i døgnproduksjon der en trenger å snakke direkte med løsningstekniker, uansett når dette måtte være, tilbyr vi dette etter avtale til meget fordelaktige priser. Vi snakker ikke her om en Chat-robot eller 1. linjesupport som kan fortelle deg at feilen blir rettet så snart som mulig, men direkte med en fagperson som faktisk kan løse ditt spesielle problem.

Har du andre spørsmål kan du bruke vårt kontaktskjema under eller du kan også nå oss på e-post ([email]support@sircon.no[/email]) eller tlf.: 92034702 ( 8-16 ).

Les gjerne om vår sikkerhet og personvernspolitikk her.